جزئیات درگیری مسلحانه اقوام گلستان بازداشت 14 نفر تا کنون


آفتاب نیوز :

سرهنگ علی تجری شامگاه یکشنبه 16 آبان 1402 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر وقوع نزاع طایفه ای که منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای این بخش شد، ماموران انتظامی شهرستان به این محل اعزام شدند. شهر صحنه حادثه

وی با بیان اینکه کارکنان اداره امور داخلی “روشن آب” در اسرع وقت در محل حادثه در روستای “لالدوین” حاضر شدند، اظهار داشت:

فرمانده انتظامی گرگان تاکید کرد: با بررسی محل حادثه مشخص شد دو طایفه این روستا به دلیل اختلافات شخصی و قدیمی با هم درگیر شدند و بر اثر این درگیری 16 نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی گرگون افزود: تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی مداوا شدند و تعدادی نیز توسط مرکز فوریت های پزشکی به یکی از بیمارستان های گرگون منتقل شدند. برای مداوا در بیمارستان بستری شد.

سرهنگ تجاری از شناسایی و دستگیری 14 عامل اصلی این درگیری مسلحانه خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر اوضاع این روستا تحت کنترل است، امنیت کامل برقرار است و متهم پس از وقوع حادثه به مراجع قضایی معرفی می شود. تشکیل پرونده بودن

وی با هشدار نسبت به هرگونه رفتار غیرعادی اجتماعی و برخورد سختگیرانه پلیس با عوامل نزاع و ایجاد رعب و ناامنی، تصریح کرد: شهروندان راه حل قانونی را انتخاب کرده و برای حل مشکلات خود به مراجع قضایی یا گفت و گو مراجعه می کنند. و اختلاف نظرها و سلایق.تا شاهد چنین اختلافاتی نباشیم.

روستای «لالدوین» در دهستان روشون آباد مرکز شهرستان کورگان قرار دارد که بیش از 150 خانوار در آن زندگی می کنند و اهالی آن به کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما