آموزش لینک سازی خارجی حرفه ای و اثر بخش آنچه باید بدانید کارکوک

سایت سئو از کاربران خود برای مرور موثرترین استراتژی های ایجاد لینک استفاده کرد. ما از 850 سئو و متخصصان دیجیتال در مورد اهداف ، تجربه در طاقچه آنها و از همه مهمتر استراتژی های ایجاد لینک که برای رشد پروفایل بک لینک استفاده می کنند سؤال کردیم. ابزارهای گوناگونی جهت شناسایی و بررسی لینک های خارجی سایت وجود دارد ولی معروف ترین آن‌ها ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) است.

بک لینک‌هایی که در سایت‌های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب، آپارات، نماشا و… ساخته می‌شوند علاوه بر این که بسیار باکیفیت هستند تأثیر خوبی نیز در ایندکس سریع‌تر مطالب و صفحات سایت شما دارند. برای ساخت بک لینک می‌توانید در این سایت‌ها ثبت نام کنید و در کنار ویدئوهایی که منتشر می‌کنید لینک سایت خود را قرار دهید و کاربران را به سایت خود ارجاع دهید. امروزه شبکه‌های اجتماعی بسیار پراهمیت‌تر از قبل هستند چرا که تأثیر بسیار زیادی در رشد کسب  کارها، برندسازی، فروش و حتی سئو سایت دارند.

تاثیر لینک بر سئو انکار ناپذیر است ولی این تاثیر همان‌قدر که می‌تواند مثبت باشد ممکن است منفی نیز باشد، در نتیجه برای لینک‌سازی نیازمند شناخت مسیرهای درست و استراتژی‌های کارآمد هستیم. در این کتاب شما با مهم‌ترین تکنیک‌های لینک‌سازی کلاه سفید آشنا می‌شوید. ممکن است در ابتدا به نظر برسد که لینک سازی مصنوعی ممکن است کاملا نامناسب باشد و تنها موجب سقوط سایت و سئوی آن بشود. اما با همه نکات بیان شده تا به اینجا، باید توجه داشته باشید که استفاده از لینک سازی مصنوعی نیز می‌تواند با توجه به شرایطی مفید واقع شود.

شما پس از دوره باید برای دریافت پاسخ سؤالات خود به مدرستان مراجعه کنید و پس از کیفیت پاسخ ها اطمینان حاصل کنید. بهترین کار این است که قسمت هایی از محتوای دوره را مشاهده کنید و در مورد آن نظر دهید. همچنین برای دوره های جامع سئوی سایت پشتیبانی وجود دارد و شما بعد از خرید می توانید فقط با ارسال تیکت از پشتیبانی دوره ها بهره مند شوید. یکی از اهداف سئولایت ارائه آموزش های کاربردی سئو و پرهیز از گزافه گویی در آموزش ها می باشد. سئولایت جامعه هدف خود را سئوکاران متوسط و حرفه ای می داند و به همین دلیل تا حد امکان در دوره های خود از مطرح کردن مباحث ابتدایی خودداری کرده است.

از آن ها بخواهید در صورتی که وبلاگ دارند و یا از طریق شبکه های اجتماعی به شما لینک دهند. گوگل این نوع از لینک ها را بسیار دوست دارد زیرا طبیعی ترین لینک ها به شمار می آیند. ممکن است در یک دوره بیش از 800 لینک سایت شما را ارجاع کنند، اما پس از 30 یا 60 روز خیلی از آن‌ها دیگر از بین رفته باشند. همچنین در صورتی که در وبلاگ‌های دیگر مشارکت داشته باشید و در شبکه‌های مجازی فعالیت کنید، به طور مداوم به لینک‌های شما افزوده خواهد شد.

فرایند لینک بیلدینگ خارجی وب سایت، هیچ وقت به پایان نمی‌رسد و تا زمانی که سایت شما فعال است باید در مسیر 1 و سئو خارجی از جمله لینک سازی اقداماتی انجام دهید تا در مسیر رشد باشید. شما می‌توانید در تبادل نظرهایی که توسط وب سایت‌های مختلف، ارائه می‌شود شرکت کنید و با معرفی خودتان و کسب‌وکارتان، لینک‌های طبیعی حرفه‌ای را به سمت وب سایت‌تان روانه کنید. اگر به تازگی با دنیای سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت آشنا شده باشید، احتمالا عبارت لینک سازی خارجی یا همان External Link Building برای شما عجیب و غریب بوده و علاقه‌مند باشید تا به صورت دقیق‌تر با مفهوم آن آشنا شوید. استفاده از هر مهارتی مزایای خاص خود را دارد که سبب استقبال بیشتر و روزافزون از آن می‌شود.

معمولا در این صفحات از تکنیک آسمان خراش (Skyscraper Technique) استفاده می کنند. بیشتر افراد فقط وقت و هزینه خود را صرف دریافت لینک های جدید می کنند اما اصلاً وضعیت آنها را پیگیری نمی کنند. در هرم سئو (SEO pyramid) اگر می خواهید لینک های شما مؤثر و کارآمد باشند و رتبه بندی شما را بهبود ببخشند، با یک پایه قوی شروع کنید و پیشرفت خود را ادامه دهید. هنگام ساخت لینک می توانید از رسانه های اجتماعی برای جذب بازدیدکننده به آن بهره بگیرید. همچنین اگر می خواهید با سایت ها و اینفلوئنسرها و تأثیرگذاران بازاریابی ارتباط برقرار کنید، باید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. هدف از این استراتژی این است که پیوند شکسته را در جایی تشخیص دهید ، آن را به مدیر یا مدیر وب سایت گزارش دهید و سعی کنید آن را با پیوند شما به همان نوع محتوا جایگزین کند.

ممکن است کلمه کلیدی مورد نظر شما مترادفی داشته باشد که کاربر آن را جستجو کند، ولی محتوای شما جوابگوی نیازش باشد. بنابراین سعی کنید از کلمات کلیدی مترادف و متنوعی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در رتبه بندی گوگل به دست بیاورید. بسیاری از متخصصین حوزه‌ی بهبودسازی موتورهای جستجو با هم توافق دارند که لینک‌های خارجی مهم‌ترین منبع برای بالا رفتن رتبه‌‌ی سایت شما هنگام سرچ هستند.

در این مقاله و در ادامه قرار است تا درباره یکی از انواع لینک سازی، یعنی لینک سازی خارجی نکاتی را بیان کنیم. نکاتی که برای شما تعریف دقیقی از چیستی لینک سازی خارجی را ارائه دهد و در ادامه به آموزش لینک سازی خارجی و ساخت بک لینک بپردازد. در این میان به پاسخ سوال اصلی چگونه لینک بسازیم نیز خواهیم پرداخت و از نوه لینک سازی خارجی به مواردی اشاره خواهیم کرد. امید است در صورت همراهی با ما در ادامه مقاله بتوانید به اطلاعات مفید و کاملی دست پیدا کرده و نتایج مطلوبی را از این اطلاعات به دست آورید. در این مطلب مهم‌ترین نکات را درباره ساخت پروفایل لینکداین حرفه ای با شما در میان گذاشتیم. شاید از دور سخت به نظر برسد، ولی وقتی فعالیت خود را در لینکدین شروع کنید، متوجه می‌شوید که رشد و پیشرفت در این فضا خیلی سخت و دور از دسترس نیست، فقط باید زمان بگذارید و حوصله به خرج دهید.

حداکثر 10 رقبا را برای یافتن بهترین چشم انداز بک لینک برای وب سایت خود اضافه کنید. بر اساس این قرارداد لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا در چهار سال آینده بابت فروش حقوق پخش مسابقات خود از این چهار شبکه ۲۴۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. این بزرگ‌ترین قرارداد فروش حق پخش در تاریخ لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای زنان به شمار می‌آید. اگر بتوانید با مشتریان خود ارتباط مفیدی برقرار کنید به طوری که از ان ها بخواهید url صفحات را به اشتراک بگذارند ، این کار می تواند فواید بسیاری به دنبال داشته باشد.

توصیه‌ها در واقع مطالبی هستند که دیگران درباره شما می‌نویسند، افرادی که قبلا با شما کار کرده‌اند و شما را می‌شناسند، چند خطی درباره شما می‌نویسند و به این طریق شما را برای همکاری به دیگران معرفی/توصیه می‌کنند. برای این که از دیگران درخواست توصیه‌نامه کنید باید وارد صفحه فرد مورد نظر شوید، بالای صفحه روی More کلیک کنید و Request a recommendation را بزنید، فرم را تکمیل کنید و از او بخواهید که برای شما Recommendation بنویسد. اگر هم شما بخواهید برای کسی توصیه بنویسید، از همین قسمت More و گزینه‌ی Recommend باید این کار را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم کسانی که واقعا می‌شناسید و به توانایی آن‌ها اعتماد دارید را توصیه کنید، معمولا آن‌ها هم شما را توصیه می‌کنند و می‌توانید یک پروفایل لینکداین حرفه ای بسازید.

هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک داشته باشد، محبوب تر خواهد بود و در نتایج بالاتر نشان داده خواهد شد. در این پکیج استثنایی ما لیست +580 بک لینک قوی با دامین آتوریتی 90 تا 30 و با قابلیت درج لینک های فالو  و نوفالو را به شما وبمستر محترم ارائه می دهیم. برای اینکه ببینید سایت های رتبه اولی توی کلمه کلیدی شما از کجا ها بک  لینک گرفتن، میتونید برید توی الکساشون و 5 تا سایتی که با کیفیت ترین بک لینک هارو ازش گرفتن پیدا کنید.

چیزی حدود دو برابر بوندس‌لیگای آلمان که در آن به طور میانگین ۴۶۵۰ هوادار در هر بازی به ورزشگاه می‌روند. به این ترتیب لیگ زنان آمریکا درآمد تلویزیونی پیشین خود را که تا فصل کنونی سالیانه ۱/۵ میلیون دلار بود و از شبکه سی‌بی‌اس دریافت می‌کرد، از سال آینده ۴۰ برابر می‌کند و به سالی ۶۰ میلیون دلار می‌رساند. به اشتراک گذاشتن از طریق پیام رسان ها نیز می تواند عواقب بسیار خوبی داشته باشد.

اما همانطور که میدانید این دو شبکه در ایران فیلتر هستند اما شما میتوانید به جای آنها از دو شبکه ی اینستاگرام و لینکدین استفاده کنید. در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با ۱۰ راهکار لینک سازی توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. خب دوستان با توجه به این مواردی که یاد گرفتید می تونید خودتون رو یه لینک ساز حرفه ای بدونید. البته برای فقط دونستن این ها شرط نیست و باید دست سفارش بک لینک به کار شید و با روش های مختلف سر و کله بزنید تا بتونید بهینه ترین و قوی ترین راه رو برای هر رقابتی پیدا کنید. این نکات و استراتژی ها اشتیاقمان را برای لینک سازی و رتبه گرفتن در گوگل دوچندان کرده است. از آنجا که شما کنترل وبلاگ ها و سایت های معتبری که به شما لینک می دهند را در دست ندارید، آنها می توانند بدون اطلاع به شما، لینک شما را از صفحه پست خود حذف کنند.

به جای اینکه از 10 سایت با اعتبار پایین لینک بگیرید ، سعی کنید از 1 سایت با اعتبار بالا پیوند بگیرید. در این حین می توانید در قالب محتواهایی که در این بستر ها منتشر می کنید ، پیوند هایی به صفحات سایت خود بدهید. استفاده از انکر تکست زیادی به خودی خود شک برانگیز می باشد.با این وجود استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در انکرتکست می تواند عواقب جبران نا پزیری داشته باشد. سلام دوست عزیز
از منوی اصلی سایت و گزینه “آموزش سئو” به دو بخش واژه نامه و کتاب سئو مراجعه کنید. شما با استفاده از پست میهمان می توانید مخاطبان بیشتری را با محتوای خود آشنا کنید و با جذب آن ها می توانید ترافیک داده سایت خود را افزایش دهید. در نهایت در سال 2012 گوگل از الگوریتم پنگوئن رونمایی کرد که وظیفه این الگوریتم شناسایی لینک های اسپم و غیر طبیعی است و به صورت کاملا جدی با سایت های متخلف برخورد میکند.

ساخت لینک خارجی برای یک سایت نیز دارای مزایای خاص خود بوده که می‌تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کننده خوبی برای مقصود مورد نظر باشد. لینک سازی به شکل خارجی راهی است که با استفاده از آن یک سایت به دیگر سایت‌ها و مخاطبان دیگر سایت‌ها شناسانده می‌شود. لینک‌های طبیعی همان لینک‌هایی هستند که به شکل طبیعی و با برنامه‌ریزی کامل ساخته می‌شوند. لینک‌هایی که قرار است تا موثر واقع شده و نتیجه مناسب را به ارمغان بیاورند.

روش های خیلی زیادی برای گرفتن بک  لینک و لینک سازی وجود داره که با توجه به نوع کسب و کار و رقابت موجود توی کلمات کلیدی اون پیش گرفته میشه. وبسایت‌های edu ماهیت آموزشی دارند و ممکن است بلاگ یا آدرس یک دانشگاه معتبر را در خود داشته باشد. این سایت‌ها امکان ایجاد حساب کاربری را برای ارائه مقالات آموزشی – دانشگاهی را فراهم می‌کنند. درج لینک در مقالات و ایجاد پروفایل می‌تواند راهی برای دریافت بکلینک رایگان از طریق سایت‌های edu باشد. در این دوره با کمترین هزینه و با کمک مدرسی با اخلاق و پرانرژی بهترین ایده‌ها را دریافت می‌کنیم و به موفقیتمان در مسیر لینک سازی خارجی بسیار امیدوار می‌شویم.

نقش سرعت بارگذاری صفحات در seo (به خصوص در موبایل)

دقت داشته باشید وبلاگ نویسان ماهری که خود دنبال کنندگانی با خود به همراه دارند میتواند در بالابردن بازدید از سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. باید به همه ی کسانی که میگویند این کار جواب نمی دهد بگوییم که شما جز تنبلی کار دیگری بلند نبوده و حتی حاضر به امتحان به هیچ روشی نیستید. مطمئن باشید اگر این روش را امتحان کنید در کمتر از یکسال ۵ وبلاگ نویس بسیار خوب در سایت خود خواهید داشت. این راهنما شما را با دانش و استراتژی های مورد نیاز طراحی سایت فروشگاهی استثنایی مجهز می کند.

در این مقاله از سایت تسمینو به صورت کامل با مسیر این سبک لینک سازی خارجی و ترفندهای ریز و درشت آن، آشنا خواهید شد. اگر علاقه‌مند هستید که به یک متخصص کاربلد در دنیای لینک‌سازی آن هم از نوع خارجی تبدیل شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. یکی از بهترین ابزارهای موجود برای به دست آوردن نمایی متناسب از پروفایل بک لینک ها Ahrefs است. شما با کمک این ابزار می توانید تعداد کل بک لینک ها تعداد کل حوزه های ارجاع کلمات کلیدی ارگانیک و… را از طریق این ابزار بررسی کنید. ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است.

فرض کنید شما مشغول نوشتن یک مقاله در وبلاگ سایت‌تان هستید و یک لینک خارجی به سایت‌ منبعی که به کمک آن محتوای مقاله را نوشته‌اید، ایجاد می‌کنید. این موضوع برای احترام به قانون کپی رایت و همین‌طور، جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، کمک خواهد کرد. به واقع زمانی که از یک وب‌سایت برداشت موضوعی داشته یا به صورت مستقیم بخشی از مطلب منتشرشده در آن را نقل‌قول می‌کنید، لازم خواهد بود که با یک لینک خارجی به مقصد آن، موضوع برداشت را قانونی و موجه کنید. لازم به تاکید است که این موضوع در سئوی سایت، از اهمیت زیادی برخوردار است.

البته موضوع مهم این هست که ممکن است مدرس شما توانایی انتقال اطلاعات به صورت متن را داشته باشد اما در ویدیو مشکل داشته باشد، پس حتما همان فرمت ویدیویی که در دوره هست را مشاهده کنید. برای آن‌که فعالیت‌های ما در شبکه‌های اجتماعی هدفمند و تاثیرگذار باشند باید شناخت درستی از مخاطب خود و رفتار کاربران در هر یک از این شبکه‌ها داشته باشیم. محتوایی که در توییتر منتشر می‌شود لزوما برای انتشار در لینکدین مناسب نیست. با این کار در مدت زمان کوتاه خود کاربران با اشتراک مطالب شما در وب‌سایت یا شبکه‌اجتماعی‌شان، لینک‌های خارجی مفیدی به سمت شما روانه می‌کند. برای اینکه بتوانید به صورت حرفه‌ای یک مسیر لینک بیلدینگ خارجی را برای سایت‌تان پیاده‌سازی کنید آشنایی با ترفندهای مختلف ایجاد لینک‌های خارجی برای شما واجب است. جدا از تعریف بالا دو سبک متفاوت دیگر لینک‌سازی خارجی نیز وجود دارد که از آن به عنوان لینک بیلدینگ خارجی طبیعی و دستی یاد می‌شود، در ادامه به صورت کامل با جزئیات این دو روش فرایند لینک‌سازی آشنا خواهیدشد.

البته تولید محتوا در لینکدین فقط محدود به مطالب آموزشی و کاربردی نمی‌شود. در لینکدین معمولا نوشتن از تجربیات، خاطرات و اتفاقات محل کار هم برای عموم افراد بسیار جذاب است و باعث می‌شود احساس صمیمیت و نزدیکی بیش‌تری نسبت به شما پیدا کنند. معمولا افراد حدود ۱۰ الی ۲۰ مهارت را در این بخش می‌نویسند، بهتر است که زیاده‌روی نکنید و بیش‌تر از این ننویسید. در ضمن هم مهارت‌های نرم و هم مهارت‌های سخت را بنویسید، اما نه مهارت‌های خیلی بدیهی و ابتدایی. افرادی که شما را می‌شناسند می‌توانند مهارت‌های شما را تایید کنند تا در جست‌وجو با احتمال بیشتری پروفایل لینکداین حرفه ای شما نمایش داده شود. در ضمن می‌توانید سطح مهارت‌های‌تان را از طریق آزمون‌های خود لینکدین (Skill assessments) ارزیابی کنید.

برای اینکه موتورهای جستجو یک لینک خارجی را بک‌لینک محسوب کنند، باید این لینک قابل کلیک کردن باشد. امروزه نیز گوگل سایت‌هایی که برای بهینه سازی صفحات خود از برخی تکنیک‌ها، از جمله external link، بیش از حد استفاده می‌کنند را اصطلاحا پنالتی می‌کند. اطلاع از اینکه از چه تکنیک‌های لینک سازی باید خودداری کرد و چگونه طبق مقررات گوگل عمل کرد از موضوعات مهمی هستند که باید همیشه به آن‌ها توجه داشت.

ایجاد یک پروفایل شخصی و مجامع اختصاصی می تواند موقعیت تجاری شما را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشد. تیم فوتبال زنان بارسلونا که فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان زنان اروپا شد، به اندازه تیم مردان تماشاچی به ورزشگاه نوکمپ در بارسلون می‌کشاند. معمولا چنین حالت هایی که کاربر از طرف دوستان و آشنایان به یک سایت دعوت می شود ، اعتماد بیشتری نیز خواهد کرد. تنها کافیست فردی وارد ان مغازه بشود و به شما بگوید که قبلا از این محصول استفاده کرده است و راضی بوده است . بدون شک تازه میتوانید باور کنید که حرف های ان نماینده ی فروش راجب ان محصول و کالا درست بوده است و به ان محصول اعتماد خواهید کرد .

حال که کلمات کلیدی خود را به دست آورید و با روش های سئو نیز اشنا شدید نوبت به آن رسیده است تا با یک اصول حرفه ای محتوای خودتان را درون وبسایت منتشر کنید. سعی کنید یک هرم را ذهن خود تجسم کنید و راس هرم را مقاله خود در نظر بگیرید. برای مثال (اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به لینک سازی بدانید با ما همراه باشید.) الان شما با کلیک بر روی متن آبی شده هم می توانید اطلاعات بیشتری راجع به لینک سازی دریافت کنید هم وارد یک صفحه دیگر ی شوید. در اولین قدم برای رسیدن به لینک سازی خارجی مناسب، لازم است تا با معنا و مفهوم اصلی آن آشنا شویم. در واقع داشتن اطلاعات درست از چیستی لینک سازی خارجی یک سایت می‎‌تواند در باقی مراحل لینک سازی کمک کننده باشد.

اما تا زمانی که محتواهای شما را کسی مصرف نکند محتوایتان راه به جایی نمی برد چون کمتر کسی آن را می بیند. سئو خارجی یه شما کمک می کند تا محتوایتان را از میان هزاران محتواهای دیگر، جلوی چشم مخاطبان بیاورید. شما بدون پیشینه حضور در کلاس هم می توانید در دوره لینک سازی پیشرفته شرکت داشته باشید.

فرقی نمی‌کند در زمینه‌ی سئو تازه‌کار باشید یا اینکه مدتی باشد در این زمینه فعالیت می‌کنید، تا به حال به احتمال زیاد عبارت‌های لینک سازی خارجی یا بک‌لینک را شنیده‌اید. حرفه‌ی سئو وب سایت و لینک‌سازی همیشه در حال تغییر هستند و امروزه اهمیت لینک سازی با کیفیت، از همیشه بیشتر است. گوگل پاسخ این سوال را داده است ” سازماندهی اطلاعات جهانی، دسترس پذیر کردن و سودمند نمودن اطلاعات در سطح بین المللی ” از اهداف اصلی سئو حرفه ای است.

برای اینکه ما بتوانیم نسبت به رقبای خود جایگاه بهتری را بدست بیاوریم باید به صورت اصولی و درست از پیوند سازی خارجی استفاده کنیم . یکی دیگه از موارد اینکه گوگل لینک های ما را غیر طبیعی تشخیص می دهد این است که از سایت ها و وبلاگ های مختلف با انکرتکست هدف فقط و فقط به سایت خودمون لینک داده باشیم . افراد بسیار زیادی با استفاده از لینک های اسپم و یا خرید و فروش این لینک ها باعث از دست رفتن منابع درآمدی گوگل شده بودند. اگر گوگل متوجه لینک گذاری شما به صورت دستی و یا همان مصنوعی شود شما را در آن کلمه مورد نظر از نتایج خود حذف خواهد کرد و یا سایت شما را پنالتی میکند . اکسترنال لینک یکی از مهمترین عوامل سئو خارجی سایت است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

گام بعدی که یکی از مهم‌ترین اقدامات است تعیین کلمه کلیدی و صفحه هدفی است که قصد دارید برای آن بک لینک بسازید. اگر کلمه کلیدی و صفحه اشتباهی را برای ساخت بک لینک انتخاب کنید طبیعتاً نتیجه مناسبی نیز نخواهید گرفت. از این رو چنانچه خودتان بک لینک می‌سازید سعی کنید کاملاً به صورت طبیعی عمل کنید. در ادامه به معرفی بهترین روش‌های ساخت بک لینک رایگان خواهیم پرداخت که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نتایج بسیار خوبی کسب کنید.

حتما توجه کنید که بک لینک‌های ساخت خود را به طور مرتب نظارت کنید و مطمئن شوید که تبدیل به لینک شکسته نشده‌اند و کاربران را به صفحه فرود مناسب هدایت می‌کنند. در نهایت، به یاد داشته باشید که لینک سازی خارجی به تنهایی نمی‌تواند بهبود رتبه سایت شما را تضمین کند، بلکه باید با روش‌های دیگر سئو مانند سئو داخلی و تکنیکال ترکیب شود. همان‌طور که می‌دانیم برای این که یک وب سایت در نتایج گوگل رتبه خوبی داشته باشد به بک لینک باکیفیت نیاز دارد. بک لینک‌های باکیفیت، بک لینک‌هایی هستند در که در سایت‌های معتبر و ارزشمند، به طبیعی‌ترین شیوه ممکن ساخته می‌شوند. یکی از الگوریتم‌های گوگل است که هدف آن مبارزه با لینک‌سازی‌های غیرطبیعی و بی‌کیفیت است الگوریتم پنگوئن نام دارد. این الگوریتم در فاصله‌های زمانی مختلف سایت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که نشانه‌هایی از لینک‌سازی غیرطبیعی به دست آورد سایت‌ها را جریمه می‌کند.

می توانید از ابزارهای لینک سازی استفاده کنید که معمولاً کل گردش کار 6 مرحله طول می کشد. بیایید به طور مفصل توضیح دهیم که این استراتژی ها در مورد چیست و چگونگی استفاده از آنها با ابزار لینک سازی SEMrush و سایر ابزارهای مفید توضیح داده شده است. این روند در جام جهانی زنان که سه ماه پیش در استرالیا و نیوزیلند برگزار شد، به خوبی مشهود بود. در جام جهانی امسال علاوه بر کسب درآمد بی‌سابقه ۵۷۰ میلیون دلاری، رکورد تعداد تماشاگران نیز شکسته شد و برای نخستین بار از مرز دو میلیون نفر گذشت. قرارداد کنونی فروش حقوق پخش مسابقات لیگ فوتبال زنان آلمان که از این فصل اجرایی شده و تا فصل ۲۷-۲۰۲۶ ادامه دارد، سالیانه ۵/۱۷ میلیون یورو است.

ساخت وبلاگ یا شبکه PBN

در واقع لینک سازی خارجی می‌تواند موجب کسب «رای اعتماد» برای سایت شما از طرف دیگر سایت‌های با page authority بالا شود. در قسمت قبل گفته شد که برای اطمینان از اینکه یک سایت برای لینک سازی خارجی مناسب است، باید لینک‌های موجود در آن را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید از ابزارهای آنلاین و آفلاینی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید.

در یک تعریف ساده می‌توان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعه‌ای از تکنیک‌ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم‌های پیشنهادی گوگل در تضاد است. شما می توانید با ثبت نام ،تولید و ارسال محتوای خود در سایت های ویکی لینک خود را در محتوای خود ثبت کنید. هنگامی که شما در قسمت کامنت ها نظری را وارد می کنید و سپس در قسمت آدرس سایت از URL خود استفاده می کنید در این صورت نام شما در کامنت به آدرسی که وارد کرده اید لینک میشود. شما در قسمت نظرات و کامنت ها می توانید به صورت طبیعی به محتوای خود لینک بدهید. برای لینک گذاری خارجی در انجمن ها باید شما به صورت کاملا طبیعی و با حوصله و صبر زیادی این کار را انجام بدهید.

  • ما در مقاله آموزش ساخت بک لینک در وب سایت کسبویار لیستی از بهترین سایت‌ها و وبلاگ‌های ایرانی و خارجی را که اجازه ساخت بک لینک را می‌دهند را معرفی کرده‌ایم پیشنهاد می‌کنیم برای کسب بهترین نتیجه از این لیست استفاده کنید.
  • مزیت این روش در آنجاست که خودتان می‌توانید به صورت رایگان یک وبلاگ ایجاد کنید و در آن با تولید محتوا و لینک سازی، شانس دریافت لینک‌های خارجی با ارزش را افزایش دهید؛ اما باید جانب احتیاط را رعایت کنید!
  • در قسمت قبل گفته شد که برای اطمینان از اینکه یک سایت برای لینک سازی خارجی مناسب است، باید لینک‌های موجود در آن را بررسی کنید.
  • در صفحه اصلی، آدرس سایت خود را وارد کرده و روی نماد جستجو در سمت راست کلیک کنید.
  • این معیار بسیار موثر بود، زیرا طبق این ایده به وجود آمده بود که هر external link به معنی یک رای اعتماد برای آن سایت یا صفحه است.

کتاب راهنمای جامع سئو برای فروشگاه های اینترنتی توسط Brian Dean مدیر سایت Backlinko تهیه شده است. این کتاب به شما کمک میکند که مسیر سئو فروشگاه اینترنتی را از انتخاب کلمه کلیدی تا رعایت استانداردهای سئو تکنیکال بیاموزید. این دو مفهوم عبارتند از Domain Authority و Spam Score؛ اعدادی که در عمل کیفیت لینک‌سازی و میزان اعتبار سایت را مشخص می‌کنند. معیار بالا برای دامنه کلی وبسایت است.اما Page Authority برای اعتبار یک صفحه از دامنه کلی وبسایت است که به صورت کمی بین ١ تا ١٠٠ اندازه گیری میشود. اگر درباره آموزش ساخت پروفایل حرفه ای لینکدین سوالی دارید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. عکس پس‌زمینه (Background) نیز در بالای صفحه پروفایل قرار دارد و بهتر است این عکس را متناسب با حوزه کاری و فعالیت‌های خود انتخاب کنید.

لینک سازی خارجی به روش لینک سازی گویند که از سایت های دیگه به سایت شما لینک میدهند . یکی از ساده ترین راه های کسب کلمات کلیدی مهم، بررسی سایت رقبا در اکانت الکسا است. به عنوان مثال شما سایت رقیب خودتان را در الکسا وارد می کنید و در قسمت TOP KEYWORDS BY TRAFFIC می توانید یک سری از کلمات کلیدی مهم حوزه کسب و کار خودتان را به راحتی دریافت کنید.

حتی گاهی اوقات با خرید اشتباه بک لینک، بدتر به سئو و شرایط وب سایت خود، صدمه خواهید زد. ساخت بک لینک برای یک سایت که با نام‌های دیگر اکسترنال لینک یا بک لینک نیز شناخته می‌شود، لینکی است که از یک سایت برای سایت دیگر داده می‌شود. این لینک‌ها که برخلاف لینک سازی داخلی، خارج از یک سایت قرار داشته و دو مقصد کاملا متفاوت با آدرس‌های مختلف دارند، به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرند.

از این رو همواره توصیه می‌کنیم در سایت‌های معتبر و باکیفیت اقدام به ساخت بک لینک کنید و تمام اصول لینک‌سازی باکیفیت را رعایت کنید. یا اینکه لینک‌سازی سایت خود را به تیم‌های حرفه‌ای فعال در این زمینه بسپارید تا از بهترین وب سایت‌ها بک لینک بگیرید و خیالتان از بابت کسب نتیجه راحت باشد. به طور قطع یکی از بهترین و طبیعی‌ترین روش‌های ساخت بک لینک رایگان، تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت است. برای تولید محتوا باکیفیت و ارزشمند داخل سایت خود می‌توانید از طریق آژانس‌های معتبر اقدام به سفارش تولید محتوا کنید یا اینکه خودتان محتوایی جامع و متناسب با نیاز کاربر بنویسید.

برای اینکه صفر تا صد رپورتاژ را یاد بگیرید و از آن در استراتژی لینک سازی خارجی خود به کار ببرید، مقالالات ما در دسته رپورتاژ آگهی مطالعه بفرمایید. همانطور که قبلا صحبت کردیم بک لینک ها از دید گوگل نشان دهنده کیفیت و ارزشمند بودن سایت هستند و این مهم است که سایت شما از سایت های مرتبط در کلمات مرتبط لینک
بگیرد. وقتی یک سایت مرتبط با دامنه قدرتمند به شما لینک می دهد خیلی بیشتر از آنچه فکر کنید در روند کاری تان تاثیر دارد. برایان دین بیش از یک میلیون نتیجه جستجو را تجزیه و تحلیل نمود و در نهایت اعلام کرد بک لینک ها همچنان به عنوان یکی از
شاخص ترین موارد در رتبه بندی گوگل محسوب می شوند. متخصصین سئو بر این باورند که لینک های خارجی منبعی عالی برای رتبه گرفتن از گوگل میباشند . اگر شما محتوایی حرفه ای تولید کنید اما سایتی  به وبسایت شما لینک ندهد ان صفحه در مدت بسیار طولانی رتبه میگیرد .

از همین رو خساست را کنار گذاشته و سعی کنید لینک دادن را امتحان کنید و پست مهمان را فعال کنید مطمئن باشید که نتیجه بخش خواهد بود. یه سایت دیگه هم به اسم وجود داره که کارش آنالیز سایته و اگر به قسمت آنالیز بک  لینک هاش برید یعنی اینجا میتونید 100 تا بک لینک برتر رقیباتون رو پیدا کنید و بعد خودتون شروع به لینک سازی داخل اون ها کنید. ساخت وبلاگ یه روش خیلی خیلی خوب برای تولید بک لینک های فالو هستش و استفاده برای این امکان هم رایگانه پس از دستش ندید فقط یکم زمان بزارید واسش.

برای مثال اگر شما در صبح فرآیند لینک سازی را انجام داده اید دفعه بعدی این کار را در شب انجام بدهید و در روز های بعدی ساعت های آن را تغییر دهید. برای اینکه بتوانید اسپم بودن و یا معتبر بودن سایت را بررسی کنید میتوانید از mozbar استفاده کنید. Mozbar ابزاری است که روی مرورگر شما نصب میشود و میتوانید از طریق آن اسپم بودن سایت و یا دامین اتوریتی یک صفحه را مشاهده کنید. زمانی لینک سازی ما به صورت طبیعی می باشد که از انواع لینک های فالو و nofollow و همچنین لینک های کوتاه ، لینک های اسپم و غیره استفاده کنیم . در ادامه توضیحاتی در خصوص هریک از این افزونه های لینک خودکار وردپرس در اختیار شما قرار می دهیم. از همین رو بهترین کار این است که لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید و آنها را برطرف کنید.

بیش از 34٪ از پاسخ دهندگان گفتند که در لینک سازی مهارت متوسطی دارند ، در حالی که نزدیک به 17٪ حرفه ای هستند و کمتر از 4٪ متخصص هستند. تقریبا 34.5  از آن ها گفتند که آنها تازه کار در ایجاد لینک هستند یا اصلاً تجربه ندارند. بامداد روز یکشنبه رقابت‌های این فصل لیگ حرفه‌ای زنان فوتبال آمریکا (NSWL) با قهرمانی تیم اف‌سی گاتهم از شهر نیوجرسی به پایان رسید. این مسابقه قرار بود بازی خداحافظی مگان راپینو، بازیکن رین و اسطوره فوتبال زنان آمریکا، هم باشد. بهترین بازیکن سابق فوتبال زنان جهان که قهرمانی در دو دوره جام جهانی و بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن به همراه تیم ملی زنان آمریکا را در کارنامه‌اش دارد، در دقیقه چهارم به شدت مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

  • این بزرگ‌ترین قرارداد فروش حق پخش در تاریخ لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای زنان به شمار می‌آید.
  • پس اگر می‌خواهید در دنیای آنلاین به رقابت بپردازید و از سایرین جلو بزنید، این مقاله را از دست ندهید.
  • Mozbar ابزاری است که میتوانید با آن میزان دامین آتوریتی و پیج اتوریتی وبسایتی که درآن لینک میسازید را  بسنجید و از اسپم بودن آن ها مطمئن شوید.
  • برای این مثالی که زدم شما میتوانید درک بیشتری از لینک سازی خارجی پیدا کنید .

یعنی در قدم اول تلاش کنید تا با داشتن فرایند تولید محتوا قوی و حرفه‌ای، لایق دریافت لینک از دیگر وبسایت‌ها در دنیای وب شوید و سپس در زمان مناسب با داشتن دید حرفه‌ای و درست اقدام به ایجاد لینک‌ها کنید. مزارع لینک به سایت هایی گفته میشود که پر از لینک های خروجی هستند و به وبسایت یای مخلفی لینک داده اند. لینک سازی در این گونه وبسایت ها نه تنها هیچ اعتبار و ارزشی به سایت شما منتقل نمیکند، بلکه به سئوی سایت شما آسیب هم میزند. Mozbar ابزاری است که میتوانید با آن میزان دامین آتوریتی و پیج اتوریتی وبسایتی که درآن لینک میسازید را  بسنجید و از اسپم بودن آن ها مطمئن شوید. اگر شما از سایت با تگ فالو لینک بگیرید، متناسب با اعتبار صفحه، اعتباری به صفحه سایت شما منتقل میشود و برای بهبود رتبه  صفحه بسیار مفید است.

  • نتایج به شکل یک لیست کامل از تمامی لینک‌های inbound و outbound و همچنین انکر تکست‌های مربوط به آن‌ها نشان داده خواهند شد.
  • لینک سازی خارجی هنوز هم میتواند برگ برنده ای باشد برای رفتن به لینک یک گوگل، اما لینک بیلدینگ باید طبق استراتژی و کاملا به صورت تخصصی انجام شود.
  • در ادامه ویژگی های لینک سازی خارجی با کیفیت را برایتان تشریح خواهیم کرد.
  • عکس پروفایل لینکدین را باکیفیت، جدید، ساده و ترجیحا با لباس رسمی انتخاب کنید.

شما باید در لینک سازی مصنوعی به یکسری نکات توجه کنید و به گونه ای لینک سازی کنید که الگوریتم پنگوئن به شما شک نکند. سلام دوست عزیز
اگر به دنبال کتاب فارسی هستید پیشنهاد میکنم از کتاب آموزش لینک سازی کلاه سفید استفاده کنید که توسط مجموعه وبسیما تالیف و به رایگان منتشر شده است. اگر از یک صفحه دو لینک به صفحه مشخصی از سایت شما داده شده باشد گوگل تنها اولین لینک را در نظر میگیرد و عملا لینک دوم ارزشی نخواهد داشت. در نتیجه پیشنهاد میکنیم برای لینک سازی داخلی از تکرار Anchor Text یا تکرار صفحه هدف پرهیز کنید.

اما باز هم می توانید با قرار دادن لینک اشتراک گذاری در پایین اینفوگرافیک های خودتان، آن ها را برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها آماده کنید. همه ما سطح مهارت های مختلفی داریم ، اما همه ما نیاز به تبلیغ محصولات ، خدمات و یا محتوای خود داریم. طبق این بررسی ، استراتژی های لینک سازی بیشتر برای تقویت موقعیت در موتورهای جستجو و ترافیک وب سایت (به ترتیب 94/39 درصد و 79.02 درصد از کاربران با تجربه) استفاده می شود.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما