اعزام سریع نیروها و تجهیزات ارتش از 7 استان


آفتاب نیوز :

امیر سرتیپ کریم چشاک در نشست خبری در خصوص انتقال و تحویل ادوات و ادوات به منطقه آموزشی اظهار داشت: تمامی نیروها و وسایل بیش از هزار کیلومتر را در کمتر از 48 ساعت از راه زمینی و هوایی طی کردند. عملیات نادری است که با تراکتورهای سنگین انجام می شود و ساخت فوق العاده سنگین توسط متخصصان مرکز تولید و بهینه سازی نیروی زمینی ارتش شهید زرهان انجام شده است.

سرلشکر چشک افزود: در مرحله اول حمل و نقل زمینی و هوایی، 4 تیپ رزمی، یک گروه مهندسی رزمی، یک گروه توپخانه و سایر نیروها را از 7 منطقه کشور به محل رزمایش عمومی اعزام کردیم.

وی با اشاره به این رزمایش گفت: در روز اول رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش با در نظر گرفتن تاکتیک های پدافند ساحلی توانستند برای تثبیت دشمن در ساحل و جلوگیری از پیشروی آنها از ناوشکن ها استفاده کنند. به درخواست نیروی دریایی ارتش و رزمندگان آرش و مهاجر از ناوگان پشتیبانی کرده و راه های نفوذ نیروهای مهاجم را مسدود کردند.

سخنگوی رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش همچنین استفاده از بالگرد برای پشتیبانی از نیروها و استفاده از انواع موشک های ضد زره زمینی و هوایی برای مقابله با نیروهای مهاجم را از جمله این موارد دانست. سایر مراحل این تمرین

سرلشکر چشک سخنگوی رزمایش نیروی زمینی 1402 نزاجا افزود: طبق سناریوی از پیش طراحی شده پهپادهای نیروی زمینی وارد میدان شدند و با دقت اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دادند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما