azkhonehbanner

سایپا به عنوان صادرکننده برجسته جایزه گرفت

تیتر20- عباس علی آبادی وزیر صنعت و تجارت مواد معدنی با اهدای تندیس و لوح تقدیر از فعالیت گروه خودروسازی سایپا در زمینه صادرات محصولات با عنوان صادرکننده ممتاز 1402 تقدیر کرد.

بر این اساس، در سال مهار تورم و افزایش تولید، شرکت خودروسازی سایپا همراه با ارسال خودرو، قطعات یدکی و قطعات یدکی به کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه، تونس، الجزایر، مصر، لبنان، ونزوئلا، اوکراین. روسیه و قزاقستان مانند سال های گذشته بازارهای صادراتی جدیدی را شناسایی و مقدمات صادراتی را برای ارسال خودرو و قطعات یدکی از جمله بازارهای اتحادیه گمرکی اوراسیا به ویژه روسیه، قزاقستان و بلاروس انجام دادند.

در این تقدیرنامه که به امضای یکی از مقامات ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده است، به اهمیت صادرات غیرنفتی در رونق اقتصادی و گسترش بازارها در عرصه بین المللی و اجرای شعار سال سایپا اشاره شده است. با سخت کوشی و نقش آن در میدان شناخته شده است.

یکی از موثرترین عوامل کسب عنوان صادرکننده برجسته ملی در سال جاری، برنامه ریزی دقیق و منسجم در زمینه ارتقای کیفیت محصولات گروه سایپا متناسب با بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد تنوع در سبد محصولات گروه سایپا و اضافه کردن ماشین های خودکار برای کشورهای هدف.

گفتنی است گروه سایپا در سال های اخیر همواره در زمره صادرکنندگان برتر و برجسته کشور بوده است که 12 بار به عنوان صادرکننده نمونه معرفی شده و در سال جاری 3 بار این عنوان را کسب کرده است. بارها به عنوان یک صادرکننده برجسته./سایپا نیوز

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما